maandag 18 juli 2011

Vakantie, Forex en Europa

Ik ben er even een 10tal daagjes tussenuit geweest en heb mijn kennis van Forex trading wat verder uitgebreid. Ik had wat boeken meegenomen die ik gelezen heb op een strandstoel als ik van het zwembad wat aan het opdrogen was.

Wat extra pijlen voor in mijn Forex arsenaal zijn nooit weg vooral niet als de EURO alle kanten opgaat door de PIGS landen en alle problemen die daar aan vast zitten.

Ik hou persoonlijk mijn hart vast voor wat er gaat gebeuren deze week en in de komende maanden met Europa. Ik zou willen adviseren om genoeg fysiek goud achter de hand te hebben of andere valuta dan de Euro om in het geval van het ineenklappen van de Euro toch veilig te zitten.

Je hebt het vast gezien dat goud en zilver enorm aan het stijgen zijn. We hebben zelfs de langste stijging (rally) van goud in 31 jaar. Dat is niet voor niets. Who you gonna call? GoldBusters! In dit geval Gold buyers!

Als ik naar de landen en de rentes op de staatsschuld kijk van bijvoorbeeld Spanje dan zie ik dat deze nu op 6,32% staat. Deze is vandaag 4% gestegen. Zijn we aanbeland bij de 7% dan is het game over voor Spanje en dan kan dit land zijn schulden niet meer terugbetalen. Of tenminste dat straalt die 7% toch uit als dat bedrag bereikt wordt.

Griekenland is onder valse voorwendsels bij de Europese Unie gekomen en we moeten sociaal zijn en natuurlijk moeten we als Europa klaar staan. Ik schat dat je dat trucje bij de belastingdienst niet moet proberen en daarna refereren naar Griekenland. Ik schat dat ze net zoals de burger van wie het geld moet komen, niet zullen kunnen lachen.
Share/Save/Bookmark

0 comments:

Een reactie posten


Buy gold online - quickly, safely and at low prices