donderdag 29 oktober 2009

Grondstoffen en aandelen lager

We zien al een paar dagen dat goud, zilver, palladium, platina, en olie in prijs zakken. Ook de indices zoals de AEX, DAX, en overzees de DOW en de S&P500 moeten er aan geloven.

Nu zal dat voor verschillende van jullie misschien niet zo leuk zijn die aandelen hebben of belegd hebben in goud of zilver. Maar ik zie dit gewoon meer als een kans, een kans om goud en al die andere leuke grondstoffen weer lager aan te kopen.

Goud
Ik roep al een tijd dat goud waarschijnlijk rond de $1020-$1017 gaat omdraaien en weer gaat stijgen. Is dat niet het geval dan hebben we nog wat weerstand rond de $986. Dus als je iets wil kopen van goud of goudmijnen, dan wacht je nog beter even. Voor wat ik nu kan zien is de trend nog steeds stijgend, dus voor nu nog geen wolkje aan de hemel te bespeuren.

Marketclub - Goud Trend Analysis

Platinum
In een vorige alert hadden we een leuke actie gedaan van $1299 naar $1360. Met een Turbo met hefboom 9 geeft dat meer dan 40% winst. Nu is platina alweer gezakt naar de $1307 dus het begint weer interessant te worden om deze goedkoper aan te schaffen als de trend weer omdraait naar boven. Ik zie dat deze nog niet oversold is, dus deze kan nog een stuk lager. Ik hou deze in de gaten, en stel er is een leuke setup dan plaats ik een alert op deze site.

Ik heb op deze site nog niet alle vorige alerts geplaatst. Dit komt omdat deze blog eerst in het Engels werd aangeboden.

Marketclub - Platina Trend Analysis

Palladium
Deze lijkt platina wel te volgen en staat nu op $312 en komt van $337.5. Pas wel op als je op deze handelt want deze stijgt of daalt vlot 2 keer zo hard als platina. Ik hou deze ook verder in de gaten om te kijken of er een niet al te risicovolle long actie gedaan kan worden.

Marketclub - Palladium Trend Analysis

Ik heb een Trend Analyse voor elk van de grondstoffen toegevoegd, dit is gratis, het enige wat je moet doen is je email en naam invullen zodat je de analyse via e-mail krijgt toegestuurd.

Links of interest

Share/Save/Bookmark

0 comments:

Een reactie posten


Buy gold online - quickly, safely and at low prices